کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ساخت کفش طبی

پا قلب دوم انسان است و مراقبت از آن از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. ساخت کفش طبی توسط متخصص ارتوپدی یکی از برترین گزینه ها برای محافظت و حفظ سلامت پاهای شما می باشد.ما در این مقاله به بررسی مراحل ساخت کفش طبی و 5 مزیت استفاده از این کفش ها میپردازیم.

ساخت کفش طبی

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و ساخت بهترین و مرغوب ترین کفش و کفی های طبی همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت و آگاهی از هزینه ساخت کفش طبی به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

 

 

مراحل ساخت کفش طبی

فقط حدود 20٪ از افراد به اصطلاح “پاهای استاندارد” دارند. شکل پای این افراد به اندازه کافی مناسب است که در هنگام تحمل وزن بدن به هیچ نوع تکیه گاه اضافی برای کمک نیاز ندارند. با این حال ، برای بقیه افراد استفاده از کفش های طبی می تواند کمک زیادی به اصلاح مشکلات مربوط به پا و جلوگیری از درد کند.برای ساخت کفش طبی متخصصین ارتوپدی سه مرحله را انجام میدهند که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

مراجعه به متخصص ارتوپدی

اگر به دنبال خرید و سفارش کفش طبی هستید و نمیدانید باید آن را از کجا تهیه کنید پاسخ سوال شما این است که: برای سفارش و ساخت کفش طبی باید به یک پزشک ارتوپدی مراجعه نمایید و پزشک مراحل ساخت کفش طبی را برایتان آغاز نماید.برای آگاهی از هزینه ساخت کفش طبی توسط متخصصین حاذق کلینیک دکتر میر کلیک نمایید تا پرسنل ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

اولین مرحله ساخت کفش طبی: اسکن پا

پس از مراجعه به پزشک ارتوپدی، پزشک اولین مرحله ساخت کفش طبی یعنی همان اسکن پاهای شما را اغاز مینماید.پس از آنکه اسکن پاهای شما به پایان رسید پزشک برای ادامه ساخت کفش طبی به مرحله دوم یعنی  بررسی اسکن و استخراج مشخصه های پاهایتان میرد.

دومین مرحله ساخت کفش طبی: بررسی اسکن و استخراج مشخصه های پا

بررسی اسکن و استخراج مشخصه های پا مرحله ی دوم ساخت کفش طبی می باشد.پزشک ارتوپدی در این مرحله اسکن پاهایتان را بررسی کرده و همه ی ویژگی های اساسی و اختصاصی پای شما از جمله سایز،میزان قوس و غیره را استخراج مینماید و وارد مرحله ی سوم ساخت کفش طبی میشود.

سومین مرحله ساخت کفش طبی: ساخت کفش براساس ویژگی های استخراج شده

مرحله ی سوم و مرحله ی پایانی ساخت کفش طبی، ساخت کفش براساس ویژگی های استخراج شده می باشد. در این مرحله بااستفاده از مرغوب ترین و استاندارد ترین مواد اولیه ساخت کفش طبی آغاز میشود و پس از مدت معلوم به شما تحویل داده میشود.استفاده از کفش های طبی مزیت های مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

ساخت کفش طبی

5 مزیت پوشیدن کفش طبی

پاهای شما به عنوان پایه و اساس بدن شما عمل می کنند. این بدان معناست که هر مشکلی در هماهنگی آنها می تواند بر روی کل بدن شما تأثیر منفی بگذارد. کفش های ارتوپدی می توانند مشکلات مربوط به پا را خنثی کنند و پنج مزیت زیر را برای سلامت پاهای شما فراهم کنند:

1. پشتیبانی و مراقبت عالی از پا

عدم توانایی پشتیبانی از پاهای شما ، می تواند منجر به مشکلات دردناک پا مانند ورم کف پا یا صافی کف پا شود. با گذشت زمان ، ناراحتی ناشی از این شرایط می تواند تحرک شما را محدود کند. متأسفانه ، هر چه این شرایط بیشتر درمان نشود ، درد و ناراحتی بدتر می شود.کفش های ارتوپدی و ساخت کفش طبی مزیت های زیادی غیر از حمایت از قوس پا دارند. آنها به سلامتکردن کل پا کمک می کنند و پشتیبانی مورد نیاز را برای آن فراهم می کنند. آنها حتی می توانند مشکلات مربوط به چینش پا را اصلاح کنند ، درد را به حداقل برسانند و مشکلات موجود را بدتر نکنند. با پوشیدن مداوم کفش های طبی ، میزان دردی که در پاهای خود احساس می کنید می تواند به طور قابل توجهی بهبود یابد.

2. گردش خون مناسب

کفش های طبی فضای زیادی برای جابجایی پا دارند که می تواند منجر به گردش خون بهتر شود. این کفش ها همچنین می توانند به کاهش درد مربوط به عصب کمک کنند و موجب تسکین افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی شوند. هنگام برخورد با نوروپاتی ، کفش های طبی و ساخت کفش طبی توسط متخصص ارتوپدی باتجربه در این زمینه بهترین انتخاب هستند.

3. درد کمتر در پا

یک فرد متوسط ​​تقریباً هر روز 10 هزار قدم برمی دارد. وقتی این مورد را در نظر می گیرید ، به راحتی می توان فهمید که چگونه کفش هایی که متناسب نیستند باعث بدتر شدن درد پا می شوند. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل استفاده از کفش های طبی با کیفیت بالا است که متناسب باشند و پشتیبانی زیادی داشته باشند.

امروزه کفش های طبی به اندازه کفش های استاندارد شیک هستند. تفاوت اصلی این است که آنها فضای بیشتری دارند و باعث می شود انگشتان شما خیلی محکم به هم فشرده نشوند. شکل کفش به گونه ای طراحی شده است که احتمال مالش پاهای شما به پهلوها را به حداقل برساند. در همان زمان ، پاشنه کفش به شما کمک می کند تا پاهای شما بیش از حد به سمت جلو کفش نلغزد ، در نتیجه درد و ناراحتی به حداقل برسد.پس اگر روزانه خیلی راه میروید برای ساخت کفش طبی به متخصص ارتوپدی خوب مراجعه نمایید و هرچه سریعتر برای سلامت پاهای خود اقدام کنید.

ساخت کفش طبی

4- فرصتی برای بهبود یا ترمیم مسائل مربوط به پا

اکثر مسائلی که افراد با پاهای خود تجربه می کنند ، به دلیل مشکلات مریوط به قوس پا و یا مشکلات عدم تطابق است. مشکلات قوس پا می تواند منجر به درد مربوط به راه رفتن شود. درمان نشدن این مشکلات می تواند به درد یا ناراحتی فزاینده ای منجر شود. حتی بدتر از آن ، همچنین می تواند باعث آسیب طولانی مدت شود که به اقدامات تهاجمی مانند جراحی برای ترمیم نیاز دارد. هنگامی که کفش های طبی می پوشید ، نه تنها می توانید از آسیب اضافی جلوگیری کنید بلکه می توانید هر مشکلی را که در حال حاضر تجربه می کنید بهبود بخشد. در کنار رفع مشکلات کفش مناسب می تواند قوس پاهای شما را در فرم عالی نگه دارد. امروز با مراقبت از پاهای خود ، با افزایش سن مشکلات کمتری را تجربه می کنید.پس بهتر است به جای استفاده از کفش های نامناسب و در پی آن آسیب رسیدن به پا و متحمل شدن هزینه های گزاف جهت درمان،از کفش طبی استفاده نمایید.

5. تحرک بهتر

کاهش کلی تحرک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که افراد مبتلا به درد پا یا ناراحتی در آن احساس می کنند. عدم امکان رفت و آمد می تواند لذت زیادی را از زندگی ببرد و شما را از کاوش در دنیای اطراف خود باز دارد. تحرک محدود می تواند در اثر مشکلات مختلف پا از جمله ورم کف پا ، صافی کف پا و غیره ایجاد شود. افرادی که از این شرایط رنج می برند هنگام راه رفتن دچار درد می شوند. در نتیجه ، آنها اغلب به عنوان راهی برای جلوگیری از درد و ناراحتی ، زندگی کم تحرکی دارند.کفش های ارتوپدی برای افرادی که درد پا دارند و بر تحرک آنها تأثیر می گذارد گزینه مناسبی است. این کفش مشکلات موجود در پا را بهبود می بخشند و رفت و آمد را برای افراد راحت تر می کنند. این افزایش تحرک می تواند کیفیت زندگی به مراتب بهتری را برای مبتلایان به درد پا ایجاد کند.

 

سخن پایانی

پس ساخت کفش طبی توسط متخصص ارتوپدی برای آنکه بتوانند تحرک کافی و بدون درد داشته باشند کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و ساخت بهترین و مرغوب ترین کفش و کفی های طبی همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت و آگاهی از هزینه ساخت کفش طبی به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید.همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی و ساخت بهترین و مرغوب ترین کفش و کفی های طبی همواره در رتبه اول رضایتمندی مراجعین خود قرار گرفته است.شما میتوانید به منظور دریافت نوبت به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید