کلینیک تخصصی دکتر میرپا
کلینیک تخصصی
دکتر میرپـا
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دکتر فوق تخصص پاشنه پا

بیشتر افراد در دوره ای از زندگی درد پاشنه را تجربه می کنند و به دنبال یافتن دکتر فوق تخصص پاشنه پا هستند و اگر سبک زندگی فعالی داشته باشید این احتمال بیشتر است. درد پاشنه پا می تواند به طور ناگهانی ایجاد شود ، اما به دلیل عوامل مختلفی – از جمله کفش های نامناسب ، فعالیت بدنی شدید و مشکلات ساختاری پا – احتمال دارد که به آهستگی ایجاد شود.اولین راه حل شما این است که صبر کنید و ببینید آیا بهتر می شود. حتی ممکن است ناحیه آسیب دیده پا را کمپرس یخ بگذارید و یا آن را ببندید. اگر بعد از چند روز درد پاشنه پا برطرف شد ، عالی است. در صورت ادامه دار شدن علائم ، زمان مراجعه به متخصص پا است.

دکتر فوق تخصص پاشنه پا

ما در این مقاله به بررسی آسیب های پاشنه پا که نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص پاشنه پا دارند میپردازیم و معیارهای انتخاب بهترین دکتر فوق تخصص پاشنه پا را بررسی میکنیم.

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی،  انواع تست های تشخیصی و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است.

شما میتوانید به منظور دریافت نوبت با تلفن 72018-021 تماس بگیرید و یا از طریق راه های ارتباطی که در قسمت ارتباط با ما آمده شده است با کلینیک دکتر میر در تماس باشید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

 

4 معیار مهم انتخاب بهترین دکتر فوق تخصص پاشنه پا 

برای یافتن بهترین پزشک ارتوپدی 4 معیار زیر را به دقت و باحوصله بررسی نمایید و در صورت داشتن این ویژگی ها پزشک مورد نظر خود را به عنوان بهترین دکتر فوق تخصص پاشنه پا انتخاب کنید.این 4 معیار به شرح زیر می باشد:

دکتر فوق تخصص پاشنه پا

1.متخصص حرفه ای و مورد اعتمادی باشد.

2.از تجربه قابل قبولی برخوردار باشد.

3.رضایت بیماران را در همه ی مراحل تشخیص و درمان عارضه کسب کرده باشد.

4.خوش اخلاق و با مهارت باشد.

 

اسامی چند دکتر فوق تخصص پاشنه پا 

ما کار را برایتان کمی آسان نموده ایم و این 4 معیار را در میان پزشکان ارتوپدی ایران بررسی کرده و چند پزشک حاذق که همه ی این شرایط و ویژگی ها را دارا هستند را یافتیم.اسامی این پزشکان به شرح زیر می باشد:

۱- دکتر احمد رضا میربلوک

فوق تخصص جراحی ستون فقرات – عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

۲- دکتر فرزاد مریخ بیات

جراح و متخصص ارتوپدی – جراحی های فوق تخصصی دست و زانو

۳- دکتر کوروش امامی

متخصص بیماریهای داخلی اعصاب – نرولوژی

۴- خانم دکتر زینالی

متخصص طب فیزیکی

شما میتوانید به منظور دریافت نوبت به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی که در قسمت ارتباط با ما آمده شده است با کلینیک دکتر میر در تماس باشید.

علائم آسیب پاشنه پا که در صورت پیدایش نیازمند مراجعه به دکتر فوق تخصص پاشنه پا می باشد کدام اند؟

اگر درد پای شما بعد از استراحت و استفاده از درمان های خانگی بدتر شد (نه بهتر) ، یا اگر درد آنقدر شدید است که تحرک را محدود می کند ، قرار ملاقات با یک دکتر فوق تخصص پاشنه پا را تعیین کنید. زیرا ممکن است به پا و مچ پا آسیب صحیحی خورده باشید که نیاز به درمان پزشکی مناسب دارد.

علائمی که نشان میدهد شما نیاز به مراجعه به پزشک  ارتوپدی دارید عبارتند از:

  • درد پاشنه حتی در حالت استراحت
  • کبودی
  • تورم
  • بی حسی
  • ضعف
  • مور مور
  • تب
  • ناتوانی در راه رفتن
  • دامنه حرکتی محدود پا
  • درد و تورم شدید در نزدیکی پاشنه پا
  • ناتوانی در خم کردن پای خود به سمت پایین
  • درد پاشنه همراه با تب ، بی حسی یا گزگز در پاشنه پا
  • درد شدید پاشنه پا بلافاصله بعد از آسیب دیدگی

اگر سابقه مشکلات پا و مچ پا و درد در پاشنه پا داشته باشید ، این می تواند نشان دهنده یک مسئله جدی یا بیماری زمینه ای باشد. به نفع شماست که فوراً به دکتر فوق تخصص پاشنه پا و یا همان پزشک ارتوپدی مراجعه کنید.

چه چیزی باعث درد پاشنه می شود؟

اغلب اوقات ، درد پاشنه پا ناشی از ورم کف پا است. این التهاب ناحیه کف پا است که نوار بافتی ضخیمی است که از پایین پای شما بین انگشتان پا و پاشنه شما کشیده می شود. وقتی این بافت آسیب دیده یا تحریک شده باشد ، درد به پاشنه شما منعکس می شود.

همچنین درد پاشنه می تواند ناشی از خار استخوان باشد که می توانند به استخوان یا بافت مجاور صدمه بزنند و باعث درد شوند.

این شرایط فقط در صورت عدم درمان و عدم مراجعه به دکتر فوق تخصص پاشنه پا بدتر می شوند. در نهایت ، این مسائل می تواند به ساختارهای داخلی پای شما آسیب برساند ، که ممکن است نیاز به مداخله جراحی داشته باشد. درمان زودرس  و مراجعه به موقع به دکتر متخصص پاشنه پا می تواند از جراحی جلوگیری کند.

دکتر فوق تخصص پاشنه پا

از درد پاشنه پا با مراجعه فوری به دکتر فوق تخصص پاشنه پا و مراقبت های ارتوپدی راحت شوید!

نباید با اتلاف وقت در مراجعه به پزشک ارتوپدی اجازه دهید درد پاشنه پا بدتر شده و به یک وضعیت ناتوان کننده تبدیل شود. بهترین دکتر فوق تخصص پاشنه پا  علت درد پاشنه پا شما را تعیین می کند و درمان های مورد نیاز برای بهبود شرایطتان را تجویز میکند.پس در صورت داشتن علائم ذکر شده 4 معیار مهم انتخاب بهترین متخصص پاشنه پا را بررسی نمایید و بدون اتلاف وقت او را برگزینید.

کلینیک دکترمیردر زمینه ی بیماری های ارتوپدی،  انواع تست های تشخیصی و هرگونه اختلال در این حوزه همواره در رتبه ی اول رضایتمندی بیماران قرارگرفته است.

شما میتوانید به منظور دریافت نوبت به لینک مربوطه که در بالای صفحه آمده مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی که در قسمت ارتباط با ما آمده شده است با کلینیک پا دکتر میر در تماس باشید.

همچنین برای آگاهی از تازه های درمان بیماری های ارتوپدی و دیدن فیلم ها و مطالب آموزشی، از طریق آیکون های سمت چپ وارد صفحه تلگرام، اینستاگرام و واتساپ ما شده و سوالات خود را به طور مستقیم با پزشکان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید